Waarom lid worden van “Ons Genoegen”

Als lid ontvangt u maandelijks het blad ONZE VOGELS het blad van NBvV met een bron van informatie.

Doordat u lid bent van ons vereniging kunt u ringen bestellen met u eigen kweeknummer en kweekjaar. Zo kan men in een oogopslag het geboortejaar van de vogel bepalen. Zonder ringen zijn de vogels moeilijker te verkopen. Er zijn handelaren die geen ongeringde vogels meer nemen.

Tevens waken we er over de vogels ras zuiver te houden.
Als lid kunt u aan onze jaarlijkse tentoonstelling deelnemen. Op gebied van voeding hebben we een speciallist in huis die graag wil helpen bij problemen met de voeding. Er zijn diverse mengelingen in de handel die zijn samengesteld door leden van onze vereniging.
U kunt bij ons terecht voor vragen rond de aankoop bij vogels.
Een belangrijk streven van ons is om de leden met elkaar in contact te brengen.

Mocht u lid willen worden van Vogelverenging Ons Genoegen vul dan hieronder uw gegevens in.